18 Ekim 2015 Pazar

Bilgisayar adı nasıl değiştiririm

1. Bilgisayar özelliklerine gir.
bilgisayar ad değiştirme adım adım
bilgisayar ad değiştirme adım adım

2.Sistem korumayı tıkla.
bilgisayar ad değiştirme
bilgisayar ad değiştirme adım adım

3.Bilgisayar adını tıkla.
bilgisayar ad değiştirme
bilgisayar ad değiştirme adım adım


4.Değiştiri tıkla.
bilgisayar ad değiştirme
bilgisayar ad değiştirmeadım adım


5.Bilgisayarın eski adını silin yenisini yazın (ben rastgele mehmet yaptım) ve ok 'a tıkla.
bilgisayar ad değiştirme
bilgisayar ad değiştirme adım adım


6.Apply( uygulayı) tıklarsan bilgisayar reset atacak açıldığı zaman bilgisayarın ismi değişmiş olacak.

bilgisayar ad değiştirme adım adım
bilgisayar ad değiştirme adım adım

7.Ve görüyorsunuz ki bilgisayar adı değişmiş.
bilgisayar ad değiştirme adım adım
bilgisayar ad değiştirme adım adım
Arkadaşlar bilgisayar adını nasıl değiştireceğimizi videolu bi anlatımda mevcuttur aşağıdaki linkte..
https://www.youtube.com/watch?v=M03jz6M5Xzo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederiz